قیمت خرید پارچه تنظیف متری

پارچه تنظیف متری یکی از با کیفیت ترین و بهترین انواع پارچه های موجود در بازار است که امروزه در عرض های متفاوتی در بازار موجود است. قیمت خرید پارچه تنظیف متری در بازار بسیار متفاوت است. یکی از دلایل این موضوع را می توان تک لایه و دو لایه بودن انواع پارچه های تنظیف دانست که باعث می شود قیمت این محصول تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار گیرد، همچنین عرض این محصول نیز تاثیر بسزایی بر روی قیمت آن دارد.

قیمت خرید پارچه تنظیف متری

جنس مختلف پارچه تنظیف

جنس مختلف پارچه تنظیف امروزه پارچه تنظیف در جنس های بسیار متفاوتی در بازار موجود است که هریک از آنها کیفیت های مخصوص به خود را دارد از جمله جنس های مختلف پارچه تنظیف می ‌توان به دو مورد کلی زیر اشاره نمود:

  1. تک حمامه: پارچه تک حمامه یکی از انواع پارچه تنظیف ارزان است که همانطور که از نامش پیداست تنها دارای یک لایه است انواع مختلف پارچه های تک حمامه امروزه در بازار از مشتریان بسیار زیادی برخوردار هستند زیرا قیمت آنها به مراتب مناسب تر است و به علاوه میزان آبگیری مناسب نیز دارند. استفاده از پارچه های تک حمامه معمولاً به منظور گردگیری انجام می‌شود و و به دلیل میزان خاک گیری بالای این پارچه ها یکی از بهترین گزینه ها برای گردگیری به شمار می رود.
  2. دو حمامه: پارچه های دو حمامه از انواع پارچه های ضخیم و نسبتاً کلفت هستند که معمولاً در دو لایه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. استفاده از پارچه‌های دو حمامه در اکثر موارد برای استفاده هایی که نیاز به آب گیری بیشتر دارند انجام می ‌شود و این محصول به دلیل دارا بودن دو لایه معمولاً قیمت بسیار بالاتری نسبت به انواع پارچه های یک لایه دارد. یکی از مزایای استفاده از این پارچه ها این است که انواع مختلف این پارچه ها به هیچ عنوان از خود پرز پس نمی دهند.

فروش پارچه تنظیف متری ارزان

فروش پارچه تنظیف متری ارزان فروش پارچه تنظیف متری ارزان در عرض های بسیار متفاوتی امکان پذیر است که از جمله پرفروشترین عرض های آن می‌توان به عرض های ۵۰ سانتی متر و ۸۰ سانتیمتر اشاره نمود که در بازار میزان مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهند در اکثر موارد خریداران پارچه تنظیف متری بیمارستانها و یا مراکز دولتی و مراکز عمومی هستند که معمولاً محصول مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری نموده و مورد استفاده قرار می دهند.

در بازار فروش پارچه تنظیف معمولاً این محصول به رنگ سفید یافت می شود و رنگ های دیگر این محصول در بازار کمیاب تر هستند. یکی از دلایل انتخاب رنگ سفید برای این پارچه ها را می توان به این دلیل دانست که تمامی کثیفی ها به خوبی روی این محصول مشخص باشد و بتوان آن را شستشو داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما