عرضه بی واسطه پارچه تنظیف پنبه ای

پارچه های تنظیف پنبه ای خاصیت رطوبت گیری بالایی دارد و مناسب و عالی برای عایق می باشد بدون پرز بوده و برای مصرف پزشکی و مرکز های صنعتی غذاخوری ها و فست فودها و پوشاک بچه استفاده می شود.

پارچه تنظیف پنبه ایی جزء بهترین پارچه هایی است که برای آشپزخانه تولید میشود علاوه برآن در تولید شال و روسری نیز از پارچه های تنظیف پنبه‌ای استفاده میشود در واقع به علت رنگ پذیری آسان این نوع پارچه مصرف بسیار بالایی در تولید روسری دارد پارچه پنبه‌ای خاصیت آبگیری بالاو عایق بودن بدون پرز و عدم حساسیت و رنگ پذیری بالا می باشد که به صورت معمول در عرض ۱۵۰ متر در طاقه ها بافته می شود.

عرضه بی واسطه پارچه تنظیف پنبه ای

انواع طرح پارچه تنظیف پنبه ای

انواع طرح پارچه تنظیف پنبه ای پارچه‌های تنظیف زنبوری همانطور که از اسم شان معلوم است بافت آنها زنبوری است این پارچه ها قدرت بسیار بالایی در جذب آب دارند و جزءِ با اهمیت ترین و پرفروش ترین دستمالهای تنظیم قرار گرفته اند.

دستمال‌های تنظیف برخلاف اسمش آن صرفاً برای تمیزکاری مورد استفاده قرار نمی گیرند بلکه موارد گوناگون دیگری از جمله تولید جوانه ارگانیک و عایق سازی و بسته بندی کود ورمی هم استفاده می‌شود. شرکت های مختلفی از این پارچه ها استفاده می کنند اگر بخواهیم مصرف‌کنندگان آن را معرفی بکنیم می‌توانیم به مواردی از از جمله شرکت های خدماتی شرکتهای صنعتی صنایع فلزی و پتروشیمی گلخانه ها رستوران ها و کارواش ها نام ببریم .

این پارچه توسط کارگاه های تولیدی خریداری شده و در ابعاد و اندازه های دلخواه و پرفروش برش خورده و با قیمت پارچه تنظیف به دست مصرف کنندگان می رسد که در مواردی در آشپزخانه برای گردگیری خشک کردن و شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرد این پارچه ها در دو نوع ساده و طرح‌دار تولید شده که نمونه اولیه ساده آن از تنوع رنگی بالایی دبرخوردارند و نمونه طرح داراآن طرح‌های مختلف گل و بوته و راه راه خال خال و … که جلب توجه خریداران محترم شده است .

قیمت پارچه تنظیف پنبه ای سفید

قیمت پارچه تنظیف پنبه ای سفید پارچه تنظیف سفید هم همانند پارچه های دیگر انواع گوناگونی دارد که با توجه به نوع کاربرد آن می توانیم آنها را تهیه کنیم در رنگهای مختلف برای خرید آسان مطمئن و با سهولت می توان با مشاوران ما در تماس باشید و به همین سایت مراجعه کنید تا محصول مورد نظرتان را در اسرع وقت به دستتان برسانیم .

این پارچه ها با کیفیت بسیار بالا به دلیل سفید بودن آن یکی از دغدغه اصلی خانم های خانه دار که تمیزی و برطرف کردن لکه های روی سطوح می باشد را برطرف می کند و به دلیل قیمت مناسب آن استقبال فراوانی از آن شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما