شرکت فروش پارچه تنظیف نخی

شرکت فروش پارچه تنظیف نخی کیفیتی بی تمثیل و رضایتی همه جانبه را با بهترین قیمت در اختیارتان قرار می دهد. این سایت قانونی برای شنا مشتریان عزیزی که می خواهید از درب شرکت خرید نمایید دایر شده است.این نوع پارچه خصوصیات خوبی دارد نظیر؛پارچه چروک نمی شود، پارچه محکم و مقاوم است، قدرت لکه بری خوبی دارد و لکه ها را با یک شستن آسان بر روی آن از خود دور می کند، بدون حساسیت است، پرزدهی ندارد آبرفت ندارد.

شرکت فروش پارچه تنظیف نخی

انواع پارچه تنظیف نخی اعلا

انواع پارچه تنظیف نخی اعلا

تولید انواع پارچه تنظیف نخی اعلا در ردیف های زیر دسته بندی می گردد:

  1. تنظیف رولی
  2. تنظیف کتابی
  3. تنظیف پنبه
  4. تنظیف‌ بیمارستانی
  5. تنظیف ‌و متقال با قابلیت ‌رنگ ثابت
  6. تنظیف ریز بافت
  7. تنظیف کیلویی متقال
  8. تنظیف رولی در عرض های۸۰،۹۰،۱۰.

این نوع پارچه خصوصیات خوبی دارد نظیر؛

  • پارچه چروک نمی شود
  • پارچه محکم و مقاوم است
  • قدرت لکه بری خوبی دارد و لکه ها را با یک شستن آسان بر روی آن از خود دور می کند
  • بدون حساسیت است، پرزدهی ندارد آبرفت ندارد.

خرید پارچه تنظیف نخی رولی

خرید پارچه تنظیف نخی رولی خرید پارچه تنطیف نخی رولی را از این مرکز بزرگ فروش و شرکت بزرگ تولیدی ایران از یاد نبرید و هم اکنون دست به کار شوید و اقدام نمایید.این سایت معتبر فروش در رابطه با فروش عمده و جزئی انواع پارچه های ایرانی تنظیف دایر شده و سعی بر برطرف نمودن نیاز عزیزان با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن را خواهد داشت. تمامی مغازه داران، تولیدی های پوشاک و یا واسطه هایی که قصد خرید عمده و طاقه ای پارچه های تنظیف را داشته باشند، تنها کافیست با برقرار نمودن ارتباط و استعلام قیمت جهت خرید پارچه تنظیف عمده اقدام نمایند.

مصرف کنندگان نهایی که قصد خرید پارچه تنظیف رولی را به صورت تکی و در متراژ های کمتر دارند نیز می توانند به همین شکل اقدام نموده و در کمتر از 72 ساعت کاری سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند.نحوه ثبت سفارش و خرید پارچه تنظیف را می توانید با تماس تلفنی از کارشناسان این مجموعه بزرگ فروش مطلع گردید. پس از استعلام قیمت پارچه تنظیف و مطمئن شدن از موجودی انبار شماره کارت دریافت می کنید.

پس از واریز وجه مورد نظر و ارسال عکس فیش واریزی به آدرس مربوطه که کارشناسان ما به شما اعلام می کنند و رنگ پارچه مورد نظر خود را به همراه متراژ اعلام می کنید.با ارسال آدرس و کد پستی دقیق سفارش خود را ثبت می کنید. با تائید واحد مالی و سپس واحد فروش سفارش شما ارسال خواهد شد. اگر پس از 72 ساعت بعد ثبت سفارش شما و تائیدیه شرکت سفارش را دریافت نکردید، حتما ما را در جریان بگذارید تا پیگیر بار ارسالی شما باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما