عرضه عمده پارچه تنظیف ایرانی

عرضه عمده پارچه تنظیف ایرانی با کیفیت و مرغوبیت بالا از طریق این مجموعه تخصصی انجام می گیرد. این مجموعه عرضه این پارچه را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به دست مشتریان عزیز می رساند، پارچه تنظیف برای تمیز کاری مکان های مختلف همانند منازل، مکان های صنعتی، فست فود ها و اماکن بهداشتی استفاده می شود

عرضه عمده پارچه تنظیف ایرانی

بهترین برند پارچه تنظیف ایرانی

بهترین برند پارچه تنظیف ایرانی پارچه تنظیف در رنگبندی های مختلف می باشد و در مکان های صنعتی، بیمارستانی و خانگی استفاده می شود. خانم های خانه دار، نظافت چیان بیمارستان از این نوع پارچه برای تمیز کاری سطوح و شستشو استفاده می کنند، بهترین برند این محصول از کیفیت بالا برخوردار بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد.

پارچه تنظیف یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه می باشد که برای تمیز کردن سطوح استفاده می شود، این نوع پارچه تمامی گرد و غبار لوازم پزشکی، شیشه و آینه را از بین می برد. توجه داشته باشید برند این محصول بر اساس جنس، کیفیت، رنگ و ضخامت آن مشخص می شود و نمی توان آنها برای لوازم صنعتی به کار برد.

این نوع پارچه قدرت جذب بالایی داشته و مایعات را به صورت کامل جذب می کند و باعث پولیش سطحی آن می گردد. شستشو در بسیاری از بیمارستان ها و رستوران ها انجام می گیرد، بهدرین نع پارچه تنظیف عبارتند از:

  • پارچه تنضیف آبی رنگ: این نوع دستمال برای تمیز کردن وسایلی مانند صندلی، میز و شیشه مناسب است.
  • پارچه تنضیف سبز: این نوع پارچه در صنایع غذایی و تمیز کردن کافی شاپ ها و رستوران ها مناسب است
  • پارچه تنضیف قرمز: برای نظافت محیط های بهداشتی مانند توالت و بیمارستان ها مناسب است
  • پارچه تنضیف زرد: برای شستشوی سطوح سرویس های بهداشتی مناسب است.

قیمت پارچه تنظیف درجه یک ایرانی

قیمت پارچه تنظیف درجه یک ایرانی قیمت پارچه تنظیف درجه یک بسته به کیفیت، جنس و برند آن متغیر می باشد، توجه داشته میزان و نحوه ی خرید بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار می باشد. پارچه تنصیف از کیفیت بالایی برخوردار بوده است و با بهترین کیفیت تولید شده است. در صورتی که این محصول به صورت مستقیم با نرخ کارخانه عرضه شود بسیاری از هزینه های اضافی مانند هزینه نقل و انتقالات و دلالان حذف شده و قیمت ها کاهش می یابد.

عرضه این پارچه های باکیفیت در مراکز فروش اغلب ارزش بیشتری نسبت به قیمت خود پارچه ها دارد به عبارت دیگر شما پارچه ای را تهیه می کنید که کیفیت آن باید هزینه‌های بیشتری را متحمل شود ولی ما هزینه‌ها را در سطح مقرون به صرفه و مناسب تر نگه داشته ایم. برای خرید و اطلاع از قیمت روز این محصول با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما