فروشنده پارچه تنظیف نخی رولی

فروشنده پارچه تنظیف نخی رولی یکی از نمونه های پرفروش می باشند که به علت کیفیت بالا و کاربرد فراوان در دوخت انواع لباس ها دارای متقاضیان زیادی هستند. این روزها فروشنده عمده پارچه تنظیف نخی صادراتی آن را به روش های مختلف به مشتریان ارائه می کند و از فروش این محصولات سود بسیار خوبی می برند و در کوتاه ترین زمان محصول خود را به فروش می رساند.

فروشنده پارچه تنظیف نخی رولی

کاربرد پارچه تنظیف نخی سفید

کاربرد پارچه تنظیف نخی سفید

استفاده از پارچه تمیز کننده پنبه سفید، که از قدیم توسط زنان برای پوشک بچه ها استفاده می شده است، یک پارچه تمیز کننده است. این پارچه نخی و پنبه ای است و نرمی و لطافت زیادی دارد. در کشور ما مصرف این نمونه پارچه بسیار زیاد است. پارچه تمیز کننده کودک کاربردهای زیادی برای پوشک بچه دارد. عرضه این پارچه به صورت عمده انجام می شود. عرضه عمده به کاهش قیمت این محصول برای مشتریان کمک می کند. عرضه اصلی این محصول به صورت قفسه یا بسته بندی انجام می شود.

این پارچه به دلیل تماس مستقیم با پوست نوزادان باید نرمی زیادی داشته باشد و در اصل ضد حساسیت باشد. نرمی آن باعث می شود نوزادان در آن احساس راحتی کنند و پوست آنها قرمز نمی شود. بنابراین بدانید که نرمی پارچه تمیز کننده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هرچه این پارچه تنظیف ارزان تر باشد، قدرت جذب آن مطمئناً بیشتر خواهد بود. اصطلاح پارچه همیشه نشانه کیفیت آن است که برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. همین نرمی و نرمی که در پارچه نظافت آیه نهفته است باعث شده مصرف آن روز به روز بیشتر شود. .

پخش پارچه تنظیف نخی رولی ارزان

پخش پارچه تنظیف نخی رولی ارزان

پخش پارچه تنظیف نخی رولی ارزان با تراکم بالا دارای قیمت بالاتری هستند همچنین عرض پارچه، ساده و یا طرح دار بودن آن، روش خرید و فروش پارچه و … بر قیمت این پارچه تأثیر گذار می باشند. پارچه نخی بروجرد از نرمی و لطافت خاصی برخوردار می باشد همچنین به علت داشتن الیاف طبیعی هیچ‌گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند و از آن برای دوخت انواع لباس زنانه از جمله مانتو، تونیک، پیراهن و … استفاده می شود.

این پارچه در عرض های ۹۰ و ۱۵۰ سانتی متر تولید و عرضه می شود و با توجه به تنوع بالا در رنگ و طرح مشتری بر حسب نیاز و سلیقه خود می تواند پارچه دلخواه را انتخاب و خریداری نماید. ابن پارچه در انواع ساده، گلدار، حاشیه دار و … وجود دارد و بسیاری از تولیدی های پوشاک از خریداران عمده این پارچه هستند و با استفاده از آن انواع لباس های باکیفیت و زیبا را با بهره وری از خیاطان و طراحان مجرب طراحی و تولید می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما