مراکز پخش پارچه تنظیف عرض 80سانت

مراکز پخش پارچه تنظیف عرض 80سانت بهترین نوع پارچه ها را با قیمت های مناسبی به فروش می‌ رساند که مشتریان و متقاضیان می توانند برای خرید این کالا به این مراکز مراجعه کنند و محصولاتی را که مدنظر دارند با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری نمایند. پارچه تنظیف سفید بیشترین میزان فروش را در بازار به خود اختصاص داده و افراد زیادی متقاضی خرید این محصولات هستند چرا که کاربرد بسیار زیادی در صنایع گوناگون دارد.

مراکز پخش پارچه تنظیف عرض 80سانت

پارچه تنظیف در عرض های مختلف

پارچه تنظیف در عرض های مختلف پارچه های تنظیف در عرض های مختلف تهیه و تولید شده که مشتریان و خریداران می توانند با توجه به نیاز خود عرض های مختلف از این کالا را خریداری کنند‌. عرض های پارچه‌ های تنظیف شامل عرض ۶۰، عرض۷۰ و عرض ۸۰ سانت میباشد که شما میتوانید با توجه به نیاز خود بهترین نوع محصول را خریداری و از آن نیز استفاده کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد انواع این پارچه ها آن است که این کالا از بهترین نوع اندازه تهیه و تولید شده و مصارف خانگی و مصارف صنعتی داشته و از این محصول به عنوان دستمال در آشپزخانه و یا لباس های بیمارستانی استفاده می شود شما می توانید در هنگام خرید این کالا به جنس آن دقت و توجه زیادی داشته باشید و کالایی خریداری کنید که دارای جنس بسیار خوبی باشد.

این محصول علاوه بر آن در عرض های مختلف رنگ های متفاوتی نیز داشته که هر کدام از این محصولات دارای زیبایی منحصر به فردی میباشد پارچه‌های تنظیف تولید شده در بازار معمولاً رولی بوده و به صورت لوله عرضه می‌شود این محصول با گرمایش مختلف های متفاوت وجود داشته که معمولا متراژ این کالا ۵۰ متر بوده است.

قیمت پارچه تنظیف عرض 80سانت سفید

قیمت پارچه تنظیف عرض 80سانت سفید قیمت پارچه تنظیف عرض ۸۰سانت سفید تحت فاکتور های متفاوتی در تعیین و تصویب می شود. برای خرید آسان و مطمئن شما می توانید براحتی به مراکز معتبر مراجعه کنید و مرغوبترین محصولات را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید، از جمله مهم‌ترین کاربرد های این محصول می توان برای مصارف شرکت ها و مراکز صنعتی، مراکز تولیدی، مصارف عایق کاری ابزار فروشی ها و لوازم ایمنی فروشگاه ها اشاره کرد که افراد می توانند به راحتی این کالا را خریداری کنند.

قیمت این کالا بسته به گرمایش و وزن طاقه ریز بافت و درشت بافت تعیین و تصویب شده است که تنظیف رولی ۳۰ گرم کمترین قیمت را داشته و می توانید به راحتی این کالا را خریداری کنید. تولیدکنندگان برای بسته بندی کالا بهترین کارتن ها و پاکت ها استفاده کرده و در نهایت توانسته محصولاتی درجه یک را به دست مشتریان و خریداران برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما